Kjetil Try
TRY Reklame | TRY
CEO TRY/Daglig leder TRY Reklame
Innsikt og analyse er forutsetninger for god kommunikasjon. I TRY har vi et eget fagmiljø for innsikt og analyse som støtter merkevareprosesser, utvikling av strategier, kommunikasjonstiltak, kreative konsepter, tjenester og digitale produkter.
Strategiutvikling handler om å bestemme seg for et mål, og så legge en plan for å nå det. Rådgiverne våre hjelper deg med planlegging av konkrete tiltak for å lykkes, i samsvar med selskapets forretningsmål og verdier.
Reklame har kun ett mål: Den skal virke. Siden 1998 har våre kreatører, formgivere, konsulenter og prosjektledere utviklet noen av Norges mest folkekjære kampanjer for kundene våre, med kommunikasjon som engasjerer og berører.
De erfarne rådgiverne våre har bakgrunn fra politikk, journalistikk, forvaltning og næringsliv. Sammen sørger vi for at du lykkes med strategisk samfunnskommunikasjon.
Innholdsmarkedsføring handler om å engasjere og tiltrekke kunder gjennom innhold av høy kvalitet, enten det er tekst, bilder, film eller podkast. Med analyser, innsikt og spisskompetanse på alle flater, utvikler vi effektive innholdsstrategier for kundene våre.
Design er et stort begrep, derfor har TRY en bred tilnærming til faget. Hos oss kan du få hjelp med alt du trenger, enten det er animasjon, 3D-illustrasjoner, motion design, UX og UI-design, profilering eller identitetsdesign.
Med utgangspunkt i strategi, design og teknologi, skaper vi effektive digitale kundeopplevelser. Teamet vårt har lang erfaring med utvikling av nyskapende teknologiske løsninger, og kan gi deg råd om hvilken teknologi som er optimal for dine bruker- og forretningsbehov.
I TRY har vi lang erfaring med planlegging og kjøp av medieplasseringer. Rådgiverne våre har full oversikt over alle kanaler, fra kino, TV og radio, til display-, programmatisk- og kontekstuell annonsering, sosiale medier, betalte søk og influencer-marketing. Vi kan hjelpe deg med både massekommunikasjon og målrettet markedsføring, uavhengig av flate.
Når du skal få mest mulig ut av en videoproduksjon, gjelder det å vite hva målgruppen din vil se og hva som engasjerer. I TRY har vi et eget fullservice produksjonsselskap som mestrer alle ulike sjangere og formspråk. Sammen produserer vi filmer som treffer målgruppen, for ulike formater og flater.
Alle kan ikke alt. Men det du ikke kan, kan du lære deg.
TRY har rundt 400 fagspesialister innen alt fra reklame, teknologi, kommunikasjon og innholdsmarkedsføring. Vi ønsker å dele mer av kunnskapen vår, og tilbyr faglig påfyll og kurs under paraplyen TRY Pluss.
TRY Reklame | TRY
CEO TRY/Daglig leder TRY Reklame
TRY
COO
TRY
CFO
ingrid.holstad@try.no
+47 977 58 238
TRY Dig
Daglig leder
TRY
Rådgiver
TRY Råd
Daglig leder
TRY Opt
Daglig leder
TRY Design
Daglig leder
christian.braathen@try.no
+47 907 65 224
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
TRY Dig
CCO
TRY Innhold
Leder Innhold
Vi gleder oss til å høre fra deg.
Siden 1998 har vi laget effektiv kommunikasjon for store og små kunder. Fra merkevarebyggende reklamefilmer og taktiske budskap til holdningsendrende kampanjer av samfunnsmessig betydning.
Cary Bilglass
Cary BilglassNorsk Gjenvinning
Kundereiseoptimalisering innen B2B og optimalisering av HubSpot-portalWorld Science Festival
We will be martiansPfizer og Bryskreftforeningen
Kvinne med uhelbredelig kreftVerdensdagen for psykisk helse
Kampanjefilm for årets markering