Reklame

Reklame har kun ett mål; den skal virke. Siden 1998 har våre kreatører, formgivere, konsulenter og prosjektledere utviklet noen av Norges mest folkekjære kampanjer med kommunikasjon som engasjerer og berører.

Mann som jobber i lysstudio
TRY_nettside_54

Våre tjenester

  • Konseptutvikling

    Et konsept skaper fundamentet som bringer strategien til liv, og gir retning for aktivitet og kampanjer over tid. Et godt kommunikasjonskonsept er langsiktig, medieuavhengig og håndterer merkevarens totale kommunikasjonsbehov. Det har vi gjort i over 20 år.

  • Kampanjeutvikling

    Felles for alle kampanjer, store eller små, er at den gode ideen alltid står i sentrum og styrer utviklingen. I blant i tradisjonelle kanaler, men i dag nesten alltid på mange flater, i ulike formater i mange kanaler og da med såkalte integrerte kampanjer.

  • Kommunikasjonsstrategi

    En god kommunikasjonsstrategi definerer hva vi skal til målgruppen, når vi skal si det, og hvor. Taktisk kommunikasjon kan løfte kortsiktig salg, mens merkevarebyggende kommunikasjon kan styrke vurderingsgrad, liking og bidra til langsiktig salg. Derfor er viktig å legge en kort- og langsiktig plan for merkevarens aktiviteter og tiltak basert på mål.

  • Annonsering

    Vi planlegger og kjøper medieplasseringer. Alt fra massekommunikasjon til målrettet markedsføring i alle digitale og tradisjonelle kanaler: TV, online video, display/programmatisk, sosiale medier, betalt søk, radio, kino, OOH, print, kundeavis, influencer marketing, m.fl

  • Merkevarebygging

    God merkevarebygging skaper bevissthet gjennom engasjerende markedsføring, og vi jobber med mange av Norges sterkeste og best likte merkevarer. Det handler om å gi målgruppen grunner til å like den bedre, eller velge merkevaren oftere ved å kombinere strategi, kreative løsninger og de beste kanalene.

  • Merkevare– og designstrategi

    Måten folk ser, oppfatter og forstår et selskap handler mye om historien som fortelles. En tydelig strategi definerer hvordan du skal fremstå og oppleves, så målgruppene kjenner igjen historien om selskapet i alle kanaler og flater.

  • Sosiale medier

    Plattformer som Instagram, Facebook, Snapchat og LinkedIn gir gode muligheter for annonsering. Nå kan du nå nesten hvem som helst med et budskap, men det hjelper ikke med godt innhold om ingen får det med seg. Vi rådgir og anbefaler distribusjonskanaler.

  • Markedsplanlegging

    Markedsplanlegging innebærer å definere hvilken posisjon en merkevare skal ha for å sikre vekst, med utgangspunkt i informasjon og kunnskap om landskapet merkevaren opererer i. Da kan man identifisere hva som skal til for å skape resultater.

  • Massekommunikasjon

    Massekommunikasjon kan være en kostnadseffektiv måte for å nå mange mennesker raskt, og da er en bred mediemiks viktig. Betalte medier er i mange sammenhenger viktigere enn noen gang for å sikre kjennskap hos nye og eksisterende kunder.

  • Kampanjesider

    En kampanjeside promoterer et bestemt produkt, tjeneste eller hendelse og kan være avgjørende understøtte til en kampanje. Det er som regel der målgruppen lander først, og vi har lang erfaring med å utvikle kampanjesider tilpasset kundebehov.

Reklame Nøkkelpersoner