Helsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeReklame
Reklame har kun ett mål: Den skal virke. Siden 1998 har våre kreatører, formgivere, konsulenter og prosjektledere utviklet noen av Norges mest folkekjære kampanjer, med kommunikasjon som engasjerer og berører.
Våre tjenester
-
Et konsept skaper fundamentet som bringer strategien til liv, og gir retning for aktivitet og kampanjer over tid. Et godt kommunikasjonskonsept er langsiktig og medieuavhengig, og håndterer merkevarens totale kommunikasjonsbehov. Slike har vi produsert i over 20 år.
-
I alle kampanjer står alltid den gode ideen i sentrum og styrer utviklingen. En kampanje kan foregå i tradisjonelle kanaler, men i dag går de fleste i mange flater samtidig, i forskjellige formater og i forskjellige kanaler.
-
En god kommunikasjonsstrategi definerer hva du skal si til målgruppen, når du skal si det, og hvor. Taktisk kommunikasjon kan løfte kortsiktige salg, mens merkevarebyggende kommunikasjon kan styrke popularitet og bidra til økt salg på lang sikt. Derfor er det viktig å legge både en kortsiktig og langsiktig plan for merkevarens aktiviteter og tiltak, basert på overordnede mål.
-
I TRY har vi lang erfaring med planlegging og kjøp av medieplasseringer. Rådgiverne våre har full oversikt over alle kanaler, fra kino, TV og radio, til display-, programmatisk- og kontekstuell annonsering, sosiale medier, betalte søk og influencer-marketing. Vi kan hjelpe deg med både massekommunikasjon og målrettet markedsføring, uavhengig av flate.
-
I TRY jobber vi med mange av Norges sterkeste og best likte merkevarer. Gjennom engasjerende markedsføring, bygget på strategi, kreativitet og gjennomtenkte kanalvalg, gir vi målgruppene til kundene våre gode grunner til å foretrekke nettopp dem.
-
Oppfattelsen av et selskap formes av historien som fortelles om det. Med en tydelig merkevarestrategi definerer du hvordan du skal fremstå og oppleves, slik at målgruppen alltid kjenner igjen historien om selskapet, i alle kanaler og flater.
-
Med annonsering på Instagram, Facebook, Snapchat og LinkedIn kan du nå nesten hvem som helst, men det hjelper ikke med godt innhold om ikke målgruppen din får det med seg. I TRY har vi lang erfaring med annonsering på sosiale medier, og vi hjelper deg gjerne når du skal velge distribusjonskanaler for budskapet ditt.
-
Å jobbe med markedsplanlegging er å definere posisjonen en merkevare må ha for å sikre vekst, med utgangspunkt i informasjon og kunnskap om markedet merkevaren opererer i. Rådgiverne i TRY kan hjelpe deg med markedsplanlegging, slik at bedriften din får full oversikt over grepene som må tas for å skape resultater.
-
Massekommunikasjon kan være en kostnadseffektiv løsning når du skal nå mange mennesker raskt. I TRY vet vi hvordan man øker kjennskap hos nye og eksisterende kunder gjennom effektiv annonsering i betalte medier, og vi hjelper deg gjerne med å skreddersy en bred mediemiks.
-
En kampanjeside promoterer et bestemt produkt, en tjeneste eller et arrangement. Slike sider kan være avgjørende når du lanserer en kampanje, og det er som regel her målgruppen din lander først. I TRY har vi lang erfaring med utvikling av kampanjesider, og vi hjelper deg gjerne med å finne en løsning som passer for dine behov.
Arbeider
Mye har skjedd siden 1998. Vi har laget mange reklamefilmer, men vi har også laget veldig mye annet vi er stolte av. Her kan du se noen av arbeidene våre.
-
-
WWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i Paris -
-
-
-
-
Pfizer og Bryskreftforeningen
Kvinne med uhelbredelig kreft -
Verdensdagen for psykisk helse
Kampanjefilm for årets markering -
-
IKEA
Halvfullt -
-
Reklame Nøkkelpersoner
-
Kjetil Try
TRY Reklame | TRY
Daglig leder, TRY Reklame
-
Ingrid Holstad
TRY
CFO
ingrid.holstad@try.no
+47 977 58 238
-
Pia Smistad
TRY Reklame
Leder administrasjon
pia@try.no
+47 951 79 209
-
Lars Joachim Grimstad
TRY Reklame
Kreativ leder
-
Egil Pay
TRY Reklame
Kreativ leder
Vi gleder oss til å høre fra deg