Kommunikasjon og PR

Våre erfarne rådgivere har bakgrunn fra politikk, journalistikk, forvaltning og næringsliv og hjelper deg med å finne ut av hvordan du kan lykkes med strategisk samfunnskommunikasjon.

TRY_nettside_21
TRY_nettside_28

Våre tjenester

  • Strategisk kommunikasjon og rådgivning

    Teknologiske endringer påvirker oss alle. Vi hjelper folk med å omsette digitale løsninger til nye forretningsmuligheter. Hvordan kommer du dit du vil? Strategi handler om å se fremover og legge en plan for hvordan du kommer dit du skal.

  • Leder- og endrings­kommunikasjon

    God leder- og endrings­kommunikasjon handler om å bruke erfaringsbaserte verktøy for å støtte ledere, ledergrupper og virksomheter gjennom omstillingsprosesser og employer branding. Vi bistår med å utvikle budskap og kommunikasjon for omstillings- og endringsprosesser, i både privat og offentlig sektor.

  • Samfunns- og myndighetskontakt

    Å utvikle strategier og formidle budskap som styrker omdømmet er viktig. Dialog med interessenter og premissleverandører er en del av dette arbeidet.Vi har lang og allsidig erfaring fra riksdekkende politikk og næringsliv og byr på inngående kunnskap om beslutningsprosesser.

  • GDPR og personvern

    Bruk av personopplysninger krever god kunnskap til GDPR og personvern. I TRY har vi erfarne rådgivere som kan vi bistå innen områder som bruk av kundedata, informasjonskapsler, samtykkeløp eller berettiget interesse.

  • Finansiell kommunikasjon

    Tillit og troverdighet er avgjørende for en virksomhet. Vi har inngående kunnskap om finansmarkedet og samfunnsliv. Vi bistår deg ved børsnoteringer, fusjoner, oppkjøp, finansiell rapportering, investorrelasjoner, interessentanalyser og mediehåndtering.

  • Medietrening

    Å håndtere journalister kan vært litt skummelt, men du kan lære deg hvordan du gjør det (uten å besvime). Vi driver medietrening for både enkeltpersoner og grupper, og skreddersyr hvert oppdrag og hver løsning – og legger vekt på praktisk trening foran kamera, med reelle situasjoner og dilemmaer for deltakerne.

  • Krisekommunikasjon

    Innimellom står man i en krise, andre ganger skjønner man at en krise er under oppseiling. Da er det fint å kunne få litt hjelp. Vi bistår kunder med trening og verktøy som kan være avgjørende når det blåser som verst.

  • Kundeorientert forretningsutvikling

    Trenger organisasjonen din flere bein å stå på? I TRY hjelper vi deg å finne ut av hvordan du kan gjøre det. Forretningsutvikling er handler om å optimalisere de beina man har, eller utvide slik at man har flere bein å stå på.