Gunnar Stensaker
TRY Opt
Daglig leder
En god mediestrategi handler om å gjøre data til innsikt som kan løse utfordringen(e) en merkevare står ovenfor. Vi hjelper deg med å føre din kunde inn i kjøpsreisen, og rådgir på kanal, innhold, kontekst og målgruppe for å skape et best mulig resultat og veivalg for din merkevare.
For å lykkes med annonsering, er det viktig at kampanjeplanene dine settes sammen i tråd med selskapets målsettinger og målgrupper. Det er også viktig at planene legges opp i henhold til de forskjellige kanalenes ulike egenskaper. I TRY skreddersyr vi planer for mediekjøp og -planning for kundene våre.
Når du skal få mest mulig ut av en videoproduksjon, gjelder det å vite hva målgruppen din vil se og hva som engasjerer. I TRY har vi et eget fullservice produksjonsselskap, som mestrer alle ulike sjangere og formspråk. Sammen produserer vi filmer som treffer målgruppen, for ulike formater og flater.
Med riktig bruk av søkemotormarkedsføring (SEM), kan du øke synligheten til nettstedet ditt. SEM-ekspertene i TRY hjelper deg med optimalisering, indeksering og kjøp av reklame, slik at nettstedet ditt blir synlig i riktig marked.
Med annonsering på Instagram, Facebook, Snapchat og LinkedIn kan du nå nesten hvem som helst, men det hjelper ikke med godt innhold om ikke målgruppen din får det med seg. I TRY har vi lang erfaring med annonsering på sosiale medier, og vi hjelper deg gjerne når du skal velge distribusjonskanaler for budskapet ditt.
Displayannonsering og programmatisk kjøp kan gi god effekt for overordnet profilannonsering, men det kan også være en taktisk form for tilstedeværelse. I TRY ser vi på displayannonsering og programmatisk kjøp som verktøy for å skaffe kundene våre best mulig synlighet, og vi er opptatt av å finne løsninger som passer for deg.
Vi kombinerer kreativitet, nytenking og kompetanse for å levere pålitelig merkevareinnsikt som tar tampen på nåtidens brukerbehov.