
Cary Bilglass
Cary fikser ruta!En influenser er en person med stor påvirkningskraft, som klarer å engasjere sitt publikum over tid. Influensermarkedsføring handler om å bruke disse innflytelsesrike personene til å spre merkevarens budskap, og på denne måten låne både troverdigheten og rekkevidden til de som er i en sterk posisjon til å påvirke.
Influensere er eksperter på sine kanaler og på sine målgrupper (følgere). Å benytte influensere gir derfor gode muligheter for større påvirkning, oppmerksomhet og stoppeffekt enn en merkevareproduserte annonser. Influensermarkedsføring er bygget på organisk og «fortjent» oppmerksomhet.
Det finnes mange ulike måter å bruke influensere på. Det viktigste er at man velger influensere basert på oppgaven som skal løses og målgruppen man ønsker å nå. I TRY har vi bred erfaring med alt fra klassiske samarbeid i profilenes egne kanaler til casting av kjente profiler til våre kunders egen kommunikasjon, samt god erfaring med å samarbeide med flere mindre profiler om effektiv innholdsproduksjon.
Vanlige former for samarbeid:
Influenserbransjen har endret seg mye de siste årene, og er fremdeles i stor vekst. Det blir stadig mer strukturert og kontrollert, men det er fremdeles en form for markedsføring som er uprøvd av mange – men med et stort potensial.
Vi har god dialog med management på tvers av bransjen og holder våre kunder alltid oppdatert på siste nytt. Som Inzpire.me-partner kan vi også bistå med alt som inngår i bruk av plattformen deres.
Mye har skjedd siden 1998. Vi har laget mange reklamefilmer, men vi har også laget veldig mye annet vi er stolte av. Her kan du se noen av arbeidene våre.
Cary Bilglass
Cary fikser ruta!Ombudet for barn og unge i Viken
Det er mange forventninger til russetidenUBConnect
RekrutteringskampanjeBokklubben
Optimalisering av nyhetsbrev og velkomstløp