Volkswagen
The Walking AdsLIMPI Music er en ettårig musikkutdanning på Lillehammer, anerkjent for sin tilknytning til musikkbransjen. De som søker seg inn på LIMPI er unge artister i startgropen av karrieren.
Kampanjen hadde som mål å få inn flere kvalifiserte søknader i år sammenlignet med fjorårets rekruttering. I tillegg skulle vi få inn flere søknader fra USA.
Strategi og gjennomføring
Vi brukte en «Like barn leker best»-tilnærming og involverte nåværende studenter og alumni for å finne potensielle søkere. I tillegg til 1:1-intervjuer, bidro de med innhold til LIMPIs egne kanaler, og promoterte skolen på egne profiler i perioden. Vi valgte å bruke Instagram og TikTok som hovedkanaler basert på innsikt om at målgruppen 18-25 bruker mye tid her.
Basert på innholdet vi mottok, lagde vi retargetingpublikum av de som hadde sett filmene og engasjert seg, i tillegg til tvillingpublikum av de som har besøkt nettsiden og sett innholdet. Vi foretok også en søkeordsanalyse slik at vi kunne være hyperrelevante med Google ads under kategoriene Musikk og Musikkutdanning.