Volkswagen
The Walking Ads"Marketing for Hire"
En fleksibel løsning basert på dine behov.
Lei en markedsfører
"Marketing for Hire" hos TRY gir deg mulighet til å leie inn en markedsressurs i en justerbar stillingsprosent til faste dager i uken, i det tidsrommet du måtte ønske. Målet er å tilby deg en fleksibel løsning som er basert på dine behov og premisser.
Ressursen du leier vil fungere som en utvidet del av teamet og selskapet ditt, og vil tilegne seg samme kjennskap til selskapet som en ansatt. Løsningen gir rom for at alle i organisasjonen vet hvem personen er og kan bistå med, og når og hvordan de kan forvente å få hjelp.
Markedsførerne våre jobber både strategisk, kreativt, analytisk og operasjonelt med faget sitt. De har erfaring fra å jobbe med et bredt spekter av selskaper både i B2B- og B2C-sektoren, og ser derfor mange ulike og gode måter å løse problemstillinger på. De er effektive og jobber i henhold til beste praksis.
6 argumenter for å leie en markedsfører
Det er mange grunner til at at selskapet ønsker å ta i bruk "Marketing for Hire". Her er noen av situasjonene hvor det å leie inn en ressurs vil være en god løsning:
- Sykmeldinger
- Permisjoner
- I påvente av en ny ansettelse
- Spesifikke prosjekter, workshoper, satsninger og arbeidsoppgaver
- Faglig opplæring eller til å holde dere oppdatert på siste nytt innen fagfeltet
- Avlastning i hektiske perioder
Fordelen med å leie en markedsfører
Fleksibel stillingsprosent og tidsrom
Du kan leie inn en ressurs i alt fra en 20 %-stilling og opp til den prosentandelen som passer deg best. I tillegg kan du leie ressurser i et egendefinert tidsrom med mulighet for forlengelse eller tidlig avslutning. Det kan være fra én uke til ett år - basert på hva du trenger.
Kommer kjapt i gang og er proaktive
Med erfaring fra byråverdenen er vi gode på å sette oss inn i oppgaver og teknologiske systemer kjapt. Vi er en gjeng proaktive markedsførere med et ønske om å gjøre en forskjell med faget vårt. I tillegg er vi opptatt av å skape en god arbeidskultur hvor det er rom for å dele, lære og å være rause med hverandre.
Ekspertise fra anerkjent bransjemiljø
Når du leier inn en markedsfører fra TRY, leier du inn en ressurs fra et byrå som er "Best in Class" og akkreditert av HubSpot. TRY er Norges største kommunikasjonsbyrå. Det vil si at ressursen kan hente inn støtte fra andre fagområder ved behov, slik som reklame, PR og kommunikasjon, IT, design og medieproduksjon.
Markedsføringsstillinger
-
Når du hyrer inn en ekstern HubSpot-konsulent fra et akkreditert HubSpot-byrå, henter du inn unik kompetanse til bedriften din. Denne kompetansen kan være til nytte for ulike team på tvers av organisasjonen. Vi kan hjelpe deg både på et strategisk og operasjonelt nivå, slik at din bedrift kan utløse det fulle potensialet i HubSpot som system.
-
En Inbound Marketing-spesialist er ekspert på å tiltrekke mulige kunder til en B2B-bedrift. Vi bistår med å skape forståelse rundt kundens behov og utfordringer – samt hvordan de faktisk kjøper. Innsikten bruker vi til å skape effektive strategiske og operasjonelle løsninger. Kjøpsreisen til B2B er ofte lang, siden innkjøpet gjerne er en stor investering som krever mer tid til research enn B2C. Vi retter derfor stort fokus mot å skape godt og relevant innhold som er skreddersydd til de ulike stegene av kjøpsreisen.
-
En CRM- og kundereisespesialist vil kunne bistå med innsikt, strategi, kreativitet og operasjonalisering (ressursen vil være systemuavhengig). Våre spesialister er innsikts- og datadrevne, og kan bistå med alt fra rekruttering av medlemmer og abonnenter, til det å skape engasjement, skape mersalg, oppsalg og kryssalg blant eksisterende kunder, samt øke kundetilfredshet og redusere kundefrafall. Vi er spesielt gode på e-post, SMS og push som markedsføringskanaler, og er glade i å skape personaliserte kundedialoger som begeistrer - i riktig kanal, til riktig tid og med riktig budskap.
-
En sosiale medier-spesialist kan hjelpe deg engasjere målgruppen din gjennom betalte kampanjer og/eller organiske aktiviteter på TikTok, Instagram, Snapchat, LinkedIn og Facebook! En spesialist fra TRY vil ha tilgang på en massiv læringsbank om hva som fungerer på sosiale medier, som din bedrift vil dra nytte av. Hva er det egentlig som skaper stoppeffekt? Hvilke call-to-actions generer kvalitetstrafikk?
-
En motion-designer er ekspert på å skape bevegelige visuelle innhold som tiltrekker potensielle kunder til din bedrift. Vi bistår med å forstå og uttrykke kundenes behov og utfordringer - og hvordan de tiltrekkes best visuelt. Denne innsikten bruker vi for å skape effektive strategiske og operative designløsninger. Både i B2B og B2C er kjøpsreisen ofte kompleks og kan være lang, siden beslutningen om kjøp ofte krever betydelig innsikt og tid til å vurdere. Derfor retter vi stort fokus mot å skape dynamiske, engasjerende og relevant visuelt innhold som er skreddersydd til de forskjellige fasene av kjøpsreisen.
-
En SEO-spesialist kan hjelpe deg med å optimalisere nettstedet ditt for søkemotorer som f.eks. Google, Bing og YouTube. Våre SEO-spesialister har rikelig med erfaring og gir deg tilgang til en ekspertise som er avgjørende for å oppnå god synlighet på nett. Hvorfor dukker noen nettsider opp øverst i søkeresultatene? Hvilke søkeord gir mest relevant trafikk til nettsiden din? Våre SEO-spesialister har omfattende kunnskap om søkalgoritmer, nødvendig teknologi og søkeordsoptimalisering. De vil kunne utføre en grundig analyse av nettsiden din og utvikle en skreddersydd strategi for å forbedre nettstedets rangering i søkemotorene.
Dette sier tidligere kunder
De Norske Bokklubbene
"Vi valgte TRY fordi vi kunne komme i gang raskt og det var mulig med en fort inn og fort ut løsning (uten at vi bandt oss til mennesker og teknologi på ubestemt tid). På denne måten kunne vi ha en konsulent i en kort periode mens vi jobbet med å rekruttere en person til samme stilling. I tillegg var konsulenten i TRY såpass tech-savvy og teknologi-uavhengig at det gikk helt greit å bruke det systemet som vi allerede bruker. Vår erfaring er at de fleste CRM-konsulenter er "gift" med en spesifikk merkevare/teknologi. Det var ikke tilfelle med konsulent fra TRY, noe som var positivt (og helt nødvendig) for oss".
-Arnbjørn Marklund, CMO
Otovo
"Vi er en bedrift i vekst, og bruker HubSpot på tvers av flere avdelinger og land. TRY Dig har hjulpet oss med å få en bedre forståelse av de ulike bruksområdene i HubSpot, og rådgitt oss i prosessen med å re-strukturere hvordan vi jobber. Rådgiveren vi jobbet tett med brukte god tid på å sette seg inn i hvordan vi tidligere har brukt HubSpot for å så kunne gi tekniske forslag og gode langtidsløsninger. Dette har vært veldig verdifullt for oss og har gjort at flere av våre ansatte nå tryggere og mer taktiske i HubSpot. TRY har vært veldig imøtekommende, positive og det har aldri vært et problem å spørre om hjelp eller innsikt".
- Iselin Fagerli, Account Manager
Kontakt oss
Høres dette ut som noe for deg og din bedrift? La oss ta en uforpliktende prat.
Send meg en mail eller book meg inn til en samtale gjennom skjemaet under:
Noen av prosjektene vi har jobbet med
-
-
-
-
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for Helsedirektoratet -
Helsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant unge -
WWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i Paris -
-
-
Norwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for Norwegian -
Smedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom -
-