HubSpot

    TRY-huset er stolt av å være HubSpot-partner. Med teknologi, kreativitet og solide forretningsprosesser, skaper vi effektive løsninger for kundene våre.

    image

    CRM-verktøy

    HubSpot ble startet i 2006 av Brian Halligan og Dharmesh Shah, mens de begge var professorer i entreprenørskap ved Massachusetts Institute of Technology (MIT). 

     

    På denne tiden brukte mange bedrifter store ressurser på tradisjonell push-markedsføring, selv om det ikke lenger var så effektivt. De to professorene hadde mer tro på en ny og annerledes tilnærming:  Med godt og interessant innhold, presentert på rett sted og til rett tid, ville man man effektivt trekke til seg potensielle kunder og øke sjansene for salg.

     

    For å teste ideen i praksis, utviklet Halligan og Shah verktøy for å hjelpe bedrifter med blogging og søkemotoroptimalisering. Slik startet historien om selskapet vi i dag kjenner som HubSpot. 

     

    I 2023 tilbyr HubSpot langt mer enn verktøy for blogging og søkemotoroptimalisering. Med løsninger for CRM, salg, service, operations, analyse, rapportering og mye mer, er HubSpot en av verdens mest avanserte systemer for salg og digital markedsføring. 

    image
    HubSpot software oversikt over ulike huber

    Hva er HubSpot?

    HubSpot er et teknologiselskap som effektiviserer salg- og markedsarbeidet på tvers av bedriften din. Med software fra HubSpot kan du tilby en konsistent og relevant opplevelse gjennom hele kundereisen, og på den måten øke både kundetilfredshet og kundelojalitet. 

    I HubSpot er man opptatt av at ingen kundereiser er lineære – de fleste har mange svinger på veien. Det er vi opptatt av på TRY-huset også. Derfor mener vi at hver kundereise må behandles som en kompleks og unik prosess. For å kunne tilby en optimal kundeopplevelse på alle stegene i kundereisen, er det helt essensielt å ha riktig teknologi i bunn, slik at du kan jobbe målrettet med testing, personalisering og optimalisering av markedsarbeidet, fra interesse til salg. 

    Kort fortalt: Med HubSpot får du verktøy som lar deg tilpasse kundereisen. 

    image
    TRY Dig Platform Enablement Accredited-Feb-09-2023-09-04-05-4001-AM

    TRY Dig er en av få partnere i Norden med plattform-akkreditering

    • HubSpot-akkrediteringer er for partnere som støtter suksessen til HubSpot-kunder på de høyeste nivåene av 

      • Kvalitet
      • Service
      • Strategisk innsikt

       

      Akkrediterte "platform enablement"-partnere har dokumentert erfaring med å drive høye brukeradopsjonsrater gjennom tilpasset opplæring og endringsledelse. 

    • Sertifisering blir oppnådd på individnivå. Det betyr at du som bruker kan oppnå ulike "HubSpot Certifications" gjennom HubSpot Academy. 

       

      Akkrediteringer blir oppnådd på selskapsnivå, og har derfor langt strengere krav til utdeling. 

      Les mer om partner akkrediterting

    Ny på HubSpot? Noen fordeler:

    • Tilgang til den samme kundedataen gir dine ansatte en mer effektiv arbeidshverdag.

    • HubSpot gjør det lettere å målrette markedstiltak og måle effekten av dem. 

    • HubSpot legger til rette for effektivt samarbeid mellom salg og marked, og gjør at selgerne kan bruke tid på varme leads. 

    • Brukergrensesnittet er intuitivt og strippet for unødvendig kompleksitet.

    • Markedsførere er ikke avhengige av utviklere for å redigere nettsider i HubSpot (no code/low code).

    • HubSpot er laget for å vokse og skalere i takt med bedriften din.
    image

    Nysgjerrig på HubSpot?

    Vi tar gjerne en uforpliktende prat med deg! Du kan booke en samtale med oss under: 

    I TRY har vi eksperter på alle modulene i HubSpot, og ingen prosjekter er for små eller store for oss. Vi er lidenskapelig opptatt av faget vårt, og vi er klare for å hjelpe deg med det du måtte trenge av HubSpot-bistand, både strategisk og operativ.

    • HubSpot CRM

      For kontroll på kundedata og deres interne prosesser. I HubSpot CRM får dere full oversikt, slik at det blir lettere å samarbeide i team.

    • HubSpot Sales Hub

      Få kontroll på prospektering og pipelines. Logg alt av salgsaktiviteter for å redusere risiko ved turnover.

    • HubSpot Service Hub

      Yt sømløs kundeservice og profesjonaliser samarbeidet internt i organisasjonen. Håndter alt av innkommende henvendelser.

    • HubSpot Marketing Hub

      Tiltrekk, konverter og engasjer potensielle og eksisterende kunder med en full suite av markedsføringsverktøy.

    • HubSpot CMS

      Fine eller funksjonelle nettsider? Ja, takk, begge deler! Med HubSpot CMS trenger dere ikke velge.

    • HubSpot Operations Hub

      Optimaliser dataflyt mellom HubSpot og andre datakilder. Sikre at datakvaliteten er oppdatert og optimal.

    • Emilie Nøss Wangen

      Emilie Nøss Wangen

      TRY Dig

      COO & Industry Lead HubSpot

    • Camilla Gundersen

      Camilla Gundersen

      TRY Dig

      Teamleder og HubSpot-rådgiver