Tonje Jæger
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
Leveranse
Museets målgruppe er bred; det spenner fra barnehagegrupper til kunstkjennere, befolkningen i Bergen, samt de mange tilreisende turistene som kommer innom byen.
Kodes mange lokasjoner og kunstnerhjem har lenge skapt forvirring. Merkearkitekturen har vært utydelig og det visuelle har blitt løst ulikt. For de besøkende var det uklart hva som er en del av Kode, og hva som ikke er det.
Kode fikk en oppdatert visuell identitet med et nytt visuelt grep å spille på, som tydeliggjorde de ulike avsenderne og byggene.
Med utgangspunkt i firelinjede noteark, har den nye visuelle identiteten fått sin egne ekspressive rytme. Elementer, tekst og bilde justeres etter notene, og danser bortover flatene.
Motion tar grepet videre, og elementene justeres og omrokkeres til nye plasser og størrelser. Kode er et sted i bevegelse; selv om noe av kunsten alltid vil være der, blir de konstant tolket om og satt sammen i nye settinger og tema. Vi utviklet også nye nettsider der bevegelsen blant annet tas ut i måten det kan scrolles på.
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
TRY Dig
CCO
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for HelsedirektoratetHelsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeWWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i ParisNorwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for NorwegianSmedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom