Tonje Jæger
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
Leveranse
Restaurantene har opparbeidet seg en bevisst og engasjert fanskare, men hadde utfordringer med å utvide markedet sitt. De hadde en anonym identitet som hverken spilte på lag med maten eller fanget interessen til forbipasserende og nye målgrupper.
Da pandemien kom og store deler av restaurantnæringen stengte dørene, benyttet Tunco sjansen til å redesigne identitet, nettside, lokaler og utvikle nye oppskrifter. Identiteten skulle ha wow-faktor og være en oversettelse av Tuncos unike smaksunivers. For Tunco er bærekraft og etikk selvsagt, og de ønsket å skille seg tydelig fra andre sunne og bærekraftige restaurantkonsepter.
Vi utviklet konseptet Smaksreisen – Trippy Cuisine. Identiteten spiller på koblingen mellom mat og sanseinntrykk og er en oversettelse av hvordan et måltid eller nye smaker kan skape opplevelser eller ta deg med på en reise. De karakteristiske illustrasjonene er tolkninger av ingredienser og smakskombinasjoner. Fargepaletten og fotostilen ble utviklet for å gi et pek til Asia, men uten å være knyttet til en konkret destinasjon eller opprinnelse.
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for HelsedirektoratetHelsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeWWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i ParisNorwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for NorwegianSmedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom