
Trond Sandø
TRY Reklame
Konsulent
Trond@try.no
+47 982 57 577
IKEA ville fortelle Norge om sitt store mål: At de innen 2030 skal bli 100 % sirkulære og klimapositive. Men for folk flest er det ikke så lett å ha et optimistisk syn på fremtiden, når nyhetsbildet hele tiden minner oss på hvor dårlig det står til med kloden vår. Så i stedet for å bare snakke om hvor bra IKEA skulle se ut i fremtiden, valgte vi å snakke om noe vi alle trenger mer enn noen gang: Optimisme.
Vi laget derfor HALVFULLT – et nytt glass som skal minne oss alle på å se utfordringer i riktig lys – enten du er en fattig student, bonuspappa, statsminister eller en 77 år gammel møbelprodusent.
HALVFULLT sto i midten av en stor integrert kampanje hvor vi kunne snakke om alt fra de små utfordringene i hverdagen til de store ute i verden.
I tillegg til selve glasset, besto kampanjen av reklamefilmer, annonser, instore, DM og sosiale medier.
TRY Reklame
Konsulent
Trond@try.no
+47 982 57 577
TRY Reklame
Prosjektleder
Marte@try.no
+47 926 67 190