Kaare Øystein Trædal
TRY Dig
CCO
Leveranse
Teknologi
Statskog har årlig delt ut midler til diverse grasrotsprosjekter i hele landet gjennom «Statskogmillionen». Prosjektene som mottar støtte varierer i størrelse, men har til felles at de aktiver folk i friluft og bidrar til å skape møteplasser. Forut for utdelingen i 2019 ønsket Statskog å enda tydeligere tilgjengeliggøre informasjon rundt allerede utdelte midler.
Ved hjelp av WebGL-teknologi lagde vi et oversiktlig norgeskart der publikum enkelt kan utforske og klikke på samtlige tiltak, i tillegg til å navigere via listevisning og søk. Inspirasjonen til det visuelle kommer fra brukervennlige kartløsninger og topografi lagt i et miljø som spiller på lag med temaet friluftsaktiviteter i skog og mark.
Hver tildeling har fått sin egen presentasjon med mulighet til å dele bilder av tiltaket. Vi lagde et sett med illustrasjoner med inspirasjon fra klassiske flora -og faunaillustrasjoner i blekk. Så dro vi de inn i vår moderne tid via animasjonene vi la på. Uttrykket er stilrent, og streken spiller i likhet med resten av designet på lag med de øvrige illustrasjonene i Statskog sin nye profil.
TRY Dig
CCO
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for HelsedirektoratetHelsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeWWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i ParisNorwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for NorwegianSmedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom