Kaare Øystein Trædal
TRY Dig
CCO
Leveranse
Oppgaven var å skape en løsning som først og fremst fungerer som deres nye ansikt ut mot verden. Den skulle være robust og fleksibel nok til kontinuerlig kunne oppdateres med nytt innhold samtidig som den skulle være visuelt unik og skille seg ut fra mengden.
Siden alt innhold skulle kunne endres av Pol bestod vår oppgave i stor grad av å finne ut hvordan vi kunne agere som tilrettelegger av innhold.
Vi har bygget et fleksibelt og modulært rammeverk som bygger på publiseringsløsningen CraftCMS. Dette gjorde det mulig for oss å skape en helt unik visuell opplevelse og samtidig beholde den dynamiske naturen i et CMS gjennom å la innholdet være en del av det grafiske språket, sammen med elementer fra den nye grafiske profilen.
TRY Dig
CCO
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for HelsedirektoratetHelsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeWWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i ParisNorwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for NorwegianSmedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom