Tonje Jæger
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
Leveranse
Milrab ønsket å formidle merkehistorien og knytte seg tettere til målgruppene. Kundegruppen besto i stor grad av menn. Det lå derfor et åpenbart potensiale i å appellere mer på tvers av kjønn. De ønsket en identitet som kunne gjøre selskapet robuste for vekst-bykst og nye markeder.
Vi utviklet konseptet "A Rank Above". Konseptet beholder dermed en tydelig link til Forsvaret, men utvider assosiasjonene. M-en i symbolet skaper en tydelig link til merkenavnet og bidrar til å styrke kjennskap og gjenkjennelighet. Men det kan like gjerne til minne om fjellandskap, puls-topper, militære distinksjoner - eller en videreføring av ørnen, svært stilisert. Det var viktig for Milrab at identiteten fremsto med militær presisjon og tekniske detaljer i både font og fargebruk.
TRY Design
Leder
tonje@try.no
+47 911 29 219
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
Helsedirektoratet
Kostrådene – informasjonskampanje for HelsedirektoratetHelsedirektoratet
Generasjon Fri – holdningskampanje om nikotinbruk blant ungeWWF International
The Climate Games - Global kampanje under OL i ParisNorwegian
Ny sikkerhetsbrosjyre for NorwegianSmedvig Eiendom
HubSpot CRM-implementering for Smedvig Eiendom