Henrik Sørhaug
TRY Dig
COO & leder digital handel
henrik.sorhaug@try.no
+47 482 40 591
Centra er en spesialisert e-handelsplattform som er designet og utviklet for amibisøse merkevarer innen mote- og livstilsindustrien som satser i lokale og internasjonale markeder. Plattformen er sky- og api-basert, vektlegger fleksibilitet og effektivitet, og tilbyr en rekke funksjoner for å håndtere satsninger både i B2B- og B2C-segmenter – direkte i et og samme brukergrensesnitt. Centra kan også tilpasses ulike forretningsbehov og integreres med eksisterende teknologier og tredjepartstjenester. Centra er spesielt populær blant mote- og livsstilsmerker fordi den har "innebygde kapabiliteter" særskilt utviklet til behovene til dennee bransjen samtidig som plattformen er skalerbar og fleksibel.
Opererer i markedet for mote- og livsstil: Centra tilbyr spesialiserte verktøy og funksjoner skreddersydd behovene til mote- og livsstilsmerker. Dette inkluderer funksjoner for avanserte produktkonfigurasjoner, dynamisk prissetting og støtte for flere sesonger. Samlet gir dette organisajsonen mulighet for å håndtere mange, og komplekse produktlinjer på en effektiv måte.
Planlegger eller opererer i internasjonale markeder: Centra har innbygget støtte for en rekke valutaer, språk og region-spesifikke priser. Plattformen håndterer samtidig lokale tilpasninger automatisk, og tar ned kompleksiteten i den operasjonelle driften betydelig.
Avhengig av integrasjon med tredjeparts-systemer: Plattformen er API-basert og bygget for å kunne integreres med eksisterende CRM-, ERP- og logistikksystemer. Dette sikrer sikker og effektiv flyt av data mellom systemer som skaper sømløse kunde- og brukeropplevelser.
Vil gjerne håndtere B2C og B2B i samme plattform: En særskilt «feature» med Centra, er muligheten til å håndtere den B2C- og B2B rent operasjonelt i en og samme plattform. Slik kan organisasjoner og merkevarer tillater betjene begge markedssegmenter uten behov for separate systemer. Satt opp og utviklet på riktig måte, forenkles administrasjon og kostnader reduseres.
Behov for høy ytelse og skalerbarhet: Centra er bygget for skybasert for å håndtere høy variabel trafikk og store ordrevolumer, noe som er særlig viktig for merkevarer og organisasjoner som kjører kampanjuepulser og salgsperioder som f, eks Black Friday.
I TRY Dig har digital handel vært et strategisk satsningsområde de siste årene, og vi har i dag en bredt, teknologi- og bransjespesifikt team som vet hva det betyr å designe, utvikle og drifte komplekse e-handelsløsninger. Dette gjør at du som kunde hos oss, får tilgang til et et flerfaglig team e-handelsspesifikke rådgivere og utviklere som kan håndtere både front-end og backend-delen av leveransen. Ta kontakt, så forteller vi gjerne mer!
Som tidligere nevnt, Centra er særskilt designet og utviklet for aktører som satser internasjonalt i bransjer som mote og livsstil. Men det kan også være andre aktører som kan dra nytte av plattformen, og vi rådgir gjerne på dette. I TRY Dig satser vi på hodeløse plattformer og teknologier i kombinasjon med andre micro-tjenester.
TRY Dig
COO & leder digital handel
henrik.sorhaug@try.no
+47 482 40 591
TRY Dig
CCO
TRY Dig
Senior UX-designer
claire.linden@try.no