Akkrediteringene fra HubSpot er et bevis på at TRY Dig lever opp til HubSpots standarder som implementerings- og rådgivningspartner, i denne omgang innen migrering av data fra andre systemer til HubSpot, samt å bygge skreddersydde integrasjoner med HubSpot.

For å motta disse akkrediteringene, har vi fullført flere runder med dokumentasjon, kundereferanser og grundig evalueringer, dette for å bekrefte vår spisskompetanse og erfaring.  

Med disse akkrediteringene kan du være trygg på at vår kompetanse innen migrering og integrasjon er bekreftet og validert. Individer kan oppnå sertifiseringer, mens bedrifter oppnår akkrediteringer. For å søke om en HubSpot-akkreditering må en virksomhet være en godkjent HubSpot-partner, og oppfylle en lang rekke tekniske krav spesifikke per akkreditering. Dette gir kundene en ekstra sikkerhet ved valg av partner, samtidig fungerer også akkrediteringer som et verktøy for HubSpot når de skal hjelpe kundene sine med å finne frem til riktig partner.  

Fra før av har TRY Dig akkrediteringene: HubSpot Solutions Architecture Design Accredation og HubSpot Platform Enablement Accreditation

– Jeg er utrolig stolt av teamet og hva vi får til sammen med kundene våre! Disse to nye akkrediteringene er viktige bevis på kompleksiteten i prosjektene vi leverer, forteller rådgiver og leder for HubSpot, Camilla Gundersen.


HubSpot Data Migration Accreditation

HubSpot Data Migration Accreditation er en akkreditering som beviser kompetansen og den strategiske erfaringen som kreves for å migrere store mengder data fra andre CRM-systemer til HubSpot CRM. Dette innebærer ikke bare produktspesifikk kunnskap knyttet til teknisk migrering, men også ferdigheter knyttet til prosjekt- og stakeholderstyring, endringsledelse samt profesjonalitet i salgsprosessen.

HubSpot Custom Integration Accreditation

HubSpot Custom Integration Accreditation anerkjenner vår evne og strategiske erfaring som er nødvendig for å planlegge, designe og implementere integrasjoner med HubSpot som møter de unike behovene og kravene til kunden. I tillegg til inngående produktforståelse, omfatter akkrediteringen ekspertise innen datamodellering, kundebehandling og utvikling av løsninger basert på en grundig behovsanalyse. 

Siden 1998 har vi laget effektiv kommunikasjon for store og små kunder. Fra merkevarebyggende reklamefilmer og taktiske budskap til holdningsendrende kampanjer av samfunnsmessig betydning.