– I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics. Ahmad, som kommer fra en ledende rolle innen BI & Data hos Sector Alarm Group, er nå klar for å bidra til å videreutvikle TRYs tilbud innen innsikt, data og analyse.

TRY har som mål å bli ledende på tilnærmingen til teknologi og kreativitet, og med Ahmads ansettelse tar selskapet et viktig skritt mot å styrke sin posisjon innen data og analyse. – Data spiller en sentral rolle i vår strategi, og med Ali på laget er vi enda bedre rustet til å omskape innsikt til handling for våre kunders konkurransefortrinn, sier Emilie Nøss Wangen, daglig leder i TRY Dig. 

Ahmad bringer med seg en rik bakgrunn fra både konsulent- og kundesiden, samt en dyp forståelse av teknologier og plattformer, som vil være avgjørende i TRYs videre satsing på datadrevet innovasjon. – Å bli en del av TRYs kreative og teknologifokuserte miljø er utrolig spennende. Jeg ser frem til å bidra med min ekspertise for å styrke både beslutningstaking og produktutvikling for våre kunder, uttaler Ahmad. 

Denne ansettelsen markerer et viktig skritt for TRY i en tid hvor integrasjon på tvers av kanaler og plattformer er mer kritisk enn noensinne. Med en økende vekt på AI og automatisering, er Ahmads rolle sentral for å sikre at TRY og deres kunder forblir ledende i utviklingen. Han blir også et viktig tilskudd til TRY Innsikt som TRY-huset etablerte tidligere i år. 

– Alis kompetanse og erfaring vil utvilsomt heve kvaliteten på og bredde ut vårt tjenestetilbud. Han har en imponerende forståelse for BI-arkitektur, for å samle og tilgjengeliggjøre beslutningsrelevant informasjon. Dette vil gi våre kunder en fordel i et stadig mer konkurransepreget marked, sier Gunnar Stensaker, daglig leder i TRY Opt. 

Med Ahmads ansettelse bekrefter TRY sin forpliktelse til en datadrevet fremtid, og styrker sitt mål om å integrere teknologi med kreativitet for å skape innovative løsninger som driver forretningsvekst. 

New call-to-action