
Camilla Gundersen
TRY Dig
Rådgiver og leder for CRM & MarTech
camilla.gundersen@try.no
TwentyThree er en altomfattende videomarkedsføringsplattform som lar bedrifter ta full kontroll over sin videomarkedsføringsstrategi – fra produksjon og hosting til analyse og leadgenerering. Med et øye for design og brukervennlighet gjør TwentyThree det enklere å administrere og distribuere videoinnhold på tvers av ulike kanaler, samtidig som det tilbys detaljert innsikt om seerengasjement og videoytelse.
Webinarer er fortsatt høyst relevant for å generere høykvalitet leads. Med en plattform som TwentyThree er det enkelt for hvem som helst i organisasjonen din å hoste et webinar, gjenbruke innholdet til on-demand/opptak, redigere opptaket og få hjelp til å generere videoinnhold basert på webinaret til sosiale medier for promotering.
TwentyThree skiller seg fra andre videoverktøy ved å tilby en integrert plattform for video som er brukervennlig, designet for bedrifter og har unik funksjonalitet. Med en plattform som TwentyThree slipper du å ha Youtube til å lagre alle filmer og for SEO-synlighet, Zoom til webinarer og Vidyard for korte filmsnutter – da har du alt samlet i ett og samme sted.
Sentralisert videohåndtering: organiser og distribuer all videokommunikasjonen din fra en sentral hub, med TwentyThree. Dette reduserer behovet for flere verktøy og forenkler arbeidsflyten for videoinnhold.
Inngående analyse: forstå hvordan videoinnholdet ditt presterer med kraftige analytiske verktøy. Få detaljert innsikt i seeratferd, engasjement og konverteringsdata, som kan informere dine fremtidige strategiske beslutninger.
Leadgenerering og integrasjon: TwentyThree tilbyr integrerte løsninger for leadgenerering direkte gjennom videoinnholdet ditt. Samtidig kan plattformen sømløst integreres med eksisterende markedsføringsverktøy og CRM-systemer.
Webinarer og livevideo: det er enkelt å hoste webinarer og livevideo med TwentyThree. Engasjer publikummet ditt i sanntid og utnytt plattformens funksjoner for å konvertere seere til kvalifiserte leads.
TRY-huset er TwentyThree-partner og har vært på Europas største videokonferanse i København, nemlig TwentyThree Summit med over 600 deltakere fra over 30 forskjellige land, samlet for å lære mer om hvordan nye og eksisterende kunder kan få mer ut av videointitativene sine.
10 tips til hvordan du kan få mer ut av video med TwentyThree:
1. Få en videodrevet nettside gjennom spots: "Embed your videos once, manage them forever".
2. Rediger webinar-opptak direkte i TwentyThree og få hjelp til å lage flere uttak fra samme klipp.
3. Webinar-maler som sikrer at alle webinarer er brand-compliant og at hvem som helst i organisasjonen kan hoste webinar.
4. Transkribering av video og oversettelsesmuligheter på 70+ språk.
5. Del innhold med kollegaer slik at dere slipper å lage de samme demo-filmene om hverandre.
6. Et engasjerende og lett tilgjengelig videobibliotek som gjør det enkelt å dele store og små klipp i en salgsprosess eller med eksisterende kunder.
7. Co-producer (En co-pilot som bla. forteller deg når du bør se mer i kamera og kvaliteten av omgivelsene dine).
8. All data er lagret i EU.
9. Labelling når du bruker AI-funksjonalitet for å opprettholde transparens.
10. Med teleprompter-funksjonalitet kan du lese opp manuset ditt direkte fra skjermen.
Som TwentyThree-partner har vi et team av dyktige utviklere, designere og rådgivere – som er spesialisert på blant annet TwentyThree. Vi har et tett samarbeid med TwentyThree og gjennomfører arrangementer sammen i både Oslo og København.
Det er mange hensyn å ta når man skal velge ny teknologi, og det finnes løsninger som passer for de aller fleste. Ta kontakt med oss nederst på denne siden så tar vi gjerne en uforpliktende prat om deres behov.
TRY Dig
Rådgiver og leder for CRM & MarTech
camilla.gundersen@try.no
TRY Dig
HubSpot-rådgiver med prosjektansvar