Camilla Gundersen
TRY Dig
Rådgiver og leder for CRM & MarTech
camilla.gundersen@try.no
Voyado er en kundeopplevelsesplattform som brukes av over 300 butikker verden over, inkludert Polarn O. Pyret, Power og Björn Borg. Plattformen har to produkter: Engage og Elevate.
Engage
Engage er en omnikanal-markedsføringsplattform som består av syv funksjonsområder: Customer Data Plattform (CDP), Marketing Automation, Campaign Management, On-site messaging, Insights, AI & Predictions og Loyalty Management. Til sammen gjør de det mulig å bruke data til å skape personaliserte lojalitetsprogrammer og markedsføring – som oppleves som relevant og verdifullt på tvers av digitale kanaler. Slik hjelper Voyado selskaper med å øke engasjement, pleie kunderelasjoner, bygge lojalitet, og å fremme salg og vekst.
Elevate
Elevate er en produktanbefalingsmotor, laget for å optimalisere brukeropplevelsen til nettbutikker. Den består av seks funksjonsområder: Site search, Site navigation, Product recommendations, AI-driven merchandising, Automated data enrichment og Deep product understanding. Disse funksjonene gjør det enklere for kunder å effektivt finne relevante produkter i nettbutikken via intuitive søk, enkel navigasjon og relevante produktanbefalinger. Dette er med på å øke produktklikk, antall varer lagt til i handlekurven, konverteringsrate og gjennomsnittlig ordreverdi.
Book inn en tid som passer deg for en uforpliktende prat 💫
Vi kan bistå med implementering og konfigurering av Voyado, og integrering av Voyado med andre eksisterende systemer.
Vi analyserer nåværende situasjon på tvers av relevante kanaler ved hjelp av data og best practice, og identifiserer muligheter for forbedringer.
Vi hjelper deg med å planlegge og utforme en strategi for personalisert- og lojalitetsdrevet markedsføring som passer dine mål og behov.
Vi setter strategien din i live ved å utforme og bygge personaliserte markedsføringsuttak som begeistrer, i riktig kanal, til riktig tid og med riktig budskap – enten for deg eller sammen med deg.
Vi hjelper deg med å lage og tilpasse rapporter og dashboards som gir deg oversikt over nøkkeltall, datakvalitet, trender, analyser, og prognoser, på en oversiktlig og forståelig måte.
Vi gjennomfører en grundig gjennomgang av din Voyado-konto, og gir deg en rapport med anbefalinger for forbedring. Vi sjekker din datakvalitet, systemoppsett, brukervennlighet, ytelse, sikkerhet, beste praksis, og foreslår tiltak for å optimalisere din Voyado-bruk.
Vi gir deg og dine medarbeidere opplæring og support i bruk av Voyado, slik at dere får mest mulig ut av løsningen. Vi kan tilby ulike opplæringsformer som webinarer, kurs, workshops, video-tutorials, eller håndbøker tilpasset deres behov og nivå.
Vi gir også support via telefon, e-post og over videomøte.
Hos oss er ingen prosjekter for små eller store. Vi er klare for å hjelpe deg og din bedrift med det du måtte trenge av Voyado-bistand.
Er markedsavdelingen din overbelastet? Da kan det å leie en markedsfører som er sertifisert Voyado-bruker være en midlertidig løsning.
Les mer herTRY Dig
Rådgiver og leder for CRM & MarTech
camilla.gundersen@try.no
TRY Dig
CRM-rådgiver
julie.lium@try.no