I en konkurranse som startet før nyåret, gikk Norway’s Best (tidligere Flåm AS) ut for å finne ny teknologi- og designpartner. Etter flere runder er det nå klart at det er TRY-husets teknologi- og designmiljø som har vunnet konkurransen.
Norway’s Best har målgrupper over hele verden og høye ambisjoner for det store prosjektet som nå skal i gang.
“Vi gleder oss til å komme i gang med oppdraget om å skape en av verdens beste digitale kjøpsopplevelser for reiseliv. Norway’s Best leverer noen av Norges fremste reiseopplevelser, og det er vår oppgave å gjenspeile det digitalt”, sier Martin Jensen, CTO i TRY Dig. “På bakgrunn av vår erfaring og ekspertise innen både e-commerce og reiseliv, har vi sammen ambisiøse mål å om betraktelig øke Norway’s Best sine digitale salg” legger han til.
De siste to årene har TRY Dig jobbet med aktører i samme bransje, med et prosjekt på Island som spydspiss inn i turismenæringen.
"Vi har fra første møte med TRY Dig følt oss trygge på teamet. De fremstår profesjonelle og har bred erfaring innen bransjen vår gjennom et stort prosjekt for Icelandia (på Island). Vi ser direkte synergier til de komplekse problemene som skal løses på vår oppgraderte tekniske rigg”, sier Rolf Didrik Hexeberg, markedssjef i Norway’s Best.