TRY-huset vil tilby kontinuerlig kompetanseheving, slik at ledere og ansatte alltid kan ligge i front.

Alle som jobber med markedsføring og kommunikasjon har i dag enorme muligheter til å utvikle seg, men også et økende behov for å tilegne seg helt ny kunnskap. Den rivende utviklingen innenfor AI, teknologi og nye plattformer kan gjøre det vanskelig å henge med i svingene. TRY lanserer derfor TRY Pluss, som tilbyr en lang rekke kurs med faglig påfyll. - Alle kan ikke alt, men det du ikke kan, kan du lære deg, og det vil vi hjelpe deg og dine ansatte med, sier Iselin Dahl, Leder for TRY Pluss.

Kursene gir enkeltpersoner, ledere og ansatte rykende fersk kunnskap, slik at bedriften alltid kan være oppdatert. - TRY er et hus fullt av fagekspertise i skjæringspunktet mellom kreativitet, kommunikasjon, strategi og teknologi. Nå vil vi dele all denne kunnskapen. Vi har et bredt spekter av kurs, som vi gleder oss til å komme i gang med, sier Dahl. Kursene vil spenne fra strategisk bruk av Tik Tok til hvordan utforme en kommunikasjonsstrategi.

Du kan også lære å bruke AI som verktøy i din yrkessjanger. Konsernsjef Kjetil Try gleder seg til å åpne nye kurslokaler i Øvre Slottsgate 11. - Endringene skjer raskere og raskere. Dette må vi møte med ny og mer kunnskap. Jeg gleder meg til åpne nye flotte kurslokaler midt i sentrum, sier Kjetil Try


Våre kurs