Arendalsuka er årets viktigste møteplass. Hit kommer over hundre tusen representanter fra politikk, næringsliv, organisasjoner, media, offentlig forvaltning og sivilsamfunn i løpet av uka 12. - 16. august.

Bli med til Arendalsuka 2024

Ved å være tilstede i Arendalsuka får du med deg hva som er de viktige debattene, du kommer i kontakt med andre miljøer enn de du snakker med til vanlig og du kan være med å sette dagsorden. 

I TRY Råd vet vi hva som skal til for å lykkes med arrangementer og tilstedeværelse under Arendalsuka. Vi er på plass med et fullservice produksjonsteam hele uka, og vi kan hjelpe deg med små og store oppdrag, også før festivalen begynner. 

TRYs medarbeidere er alltid tilgjengelig for møter og sparring underveis i uka. Vi har "base" på Madame Reiertsen midt i Pollen. I tillegg gjentar vi suksessen fra i fjor og inviterer til morsom kunnskapsquiz med Hans Olav Lahlum en kveld i løpet av uka. 

Vi håper du vil være med på en inspirerende, nyttig og sosial uke i Arendal!

Ta kontakt, så hjelper vi deg! 


Dette er noe av det vi tilbyr:

Arrangementer som engasjerer

Konkurransen om oppmerksomheten er tøff under Arendalsuka. I TRY Råd har vi lang erfaring med planlegging og gjennomføring av arrangementer i alle former og fasonger. Vi kan hjelpe til med konsepter for arrangementer og vinklinger til samtaler som vekker oppmerksomhet hos publikum og andre deltagere. Vi bidrar også gjerne med forslag til deltakere og hjelp til praktisk gjennomføring. Vi kan også stille med erfarne programledere, som kan lede debatter og panelsamtaler.

Lag ditt eget innhold

I forbindelse med Arendalsuka bør du benytte anledningen til å lage godt og relevant innhold, både før og under arrangementet. TRY er på plass i Arendal med innholdsprodusenter innen tekst, video, klipp og foto. Disse ressursene er tilgjengelige for deg, slik at du kan få produsert innholdet du trenger i løpet av uka. Vi kan også stille som lyd- og videoreportere, hvis du trenger det.

Bli hørt – lag din egen podkast

Podcast er en fin måte å ta innholdet fra Arendalsuka ut til et bredere publikum. Alle selskaper har kunnskap og gode historier. Med en podkast kan dere dele innsikt og erfaringer, og slippe målgruppen tettere innpå. Med en egen podkast kan dere informere, engasjere og vise målgruppen hvem dere er. TRYs podkast-avdeling hjelpe dere gjerne med utvikling og innspilling av engasjerende episoder.

Nå ut til enda flere

Vi kan distribuere innholdet som produseres i forkant av- eller under Arendalsuka, både organisk og betalt i relevante kanaler. Her kan vi skreddersy budskapet geografisk, basert på demografi, interesser eller digital adferd. Gjennom digital samfunnskontakt hjelper vi deg med å nå ut til beslutningstakere, politikere og andre relevante målgrupper for deg og budskapet ditt.

Skal du slippe en nyhet?

Arendalsuka kan være et ideelt tidspunkt for lanseringer, men det er kamp om oppmerksomheten. Vi kan hjelpe til med spissing av budskap og timing, slik at du øker sjansene for å treffe beslutningstakere, politikere eller media.

Dette bør du få med deg

Programmet i Arendal har over tusen forskjellige arrangementer og over hundre tusen deltakere. I forkant av arrangementet kan vi identifisere hva du bør se og oppleve, og legge opp en oversikt over hvilke arrangementer som er relevante for deg og din organisasjon Vi skreddersyr et opplegg for deg 

Har du ikke begynt å tenke på Arendalsuka ennå? Eller har du kanskje funnet ut at du trenger litt hjelp under festivalen? 


Siden 1998 har vi laget effektiv kommunikasjon for store og små kunder. Fra merkevarebyggende reklamefilmer og taktiske budskap til holdningsendrende kampanjer av samfunnsmessig betydning.