Simen Kjær Mediestrateg, TRY Opt
Simen Kjær jobber som Head of Media Strategy. Kjær har 15 års erfaring fra mediebyrå og har jobbet strategisk og operasjonelt med store norske annonsører og mottatt flere fagpriser innen strategi, kreativitet og effekt. De siste årene har Simen blant annet jobbet med REMA, Hurtigruten, Enova, Norwegian og DNB
I Try Opt har Kjær en sentral rolle som mediestrategisk ansvarlig. Han jobber til daglig med målgruppeinnsikt, markedsføringsteori og strategi.
Simen er særlig opptatt av å identifisere nøkkelinnsikt som skaper utfordringer media og kommunikasjon skal løse for å nå forretningsmålene. Som strategisk ressurs for flere av TRY sine kunder utarbeider Simen sammen med teamet medie- og kommunikasjonsstrategier. Samtidig er han kundeansvarlig for enkelte kunder, for eksempel Enova der han sørger for at de til en hver tid har et kompentent team i forhold til de utfordringene TRY er satt til å løse.
I Try Opt har Kjær en sentral rolle som mediestrategisk ansvarlig. Han jobber til daglig med målgruppeinnsikt, markedsføringsteori og strategi.
Simen er særlig opptatt av å identifisere nøkkelinnsikt som skaper utfordringer media og kommunikasjon skal løse for å nå forretningsmålene. Som strategisk ressurs for flere av TRY sine kunder utarbeider Simen sammen med teamet medie- og kommunikasjonsstrategier. Samtidig er han kundeansvarlig for enkelte kunder, for eksempel Enova der han sørger for at de til en hver tid har et kompentent team i forhold til de utfordringene TRY er satt til å løse.