TRY Latvia

TRY Dig har også avdeling i Latvia. Dette miljøet er eksperter på UX, teknologi og digital markedsføring. TRY Dig Latvia har sin egne lokal kundeportefølge, men jobber også tett sammen med vårt team i Oslo.

TRY_nettside_56
TRY_nettside_51
Barekraftssprint

Våre tjenester

  • Her mangler tjenester

    Page 89560922293 TRY Latvia | Selskap

TRY Latvia Nøkkelpersoner

Våre tjenester

  • Kundereise og strategi

    En god kundereise er viktig! Bedrifter selger ikke lenger bare et produkt, men en opplevelse og en relasjon; vi hjelper til så kundereisen blir best mulig.

  • UX design

    For en god brukeropplevelse må brukeren være i fokus ved utforming eller forbedring av digitale løsninger. Sluttbrukeren skal treffes med en enkel og intuitiv tjeneste, og vi kan bistå med interaksjonsdesign, prototyping, innsiktsarbeid og rådgivning.

  • CRM og HubSpot

    CRM står for kunderelasjonshåndtering og er teknologien bak håndteringen av interaksjon med eksisterende, og potensielle kunder. HubSpot er en av de raskest voksende leverandørene av CRM plattform teknologi, og TRY-huset er sertifisert HubSpot Diamond Partner. Vi lever både strategisk og operativ hjelp med HubSpot, både for selskaper som vil starte opp med det og de som trenger hjelp til optimalisering.

  • Digital tjenesteplattform

    En digital tjenesteplattform er fundamentet i en bedrifts digitale infrastruktur. I TRY bygger vi tjenesteplattformer som tilgjengliggjør data fra eksterne og interne systemer og som håndterer ulike brukere og identiteter. Resultatet er en plattform det er smidig og enkelt å bygge nye kundetjenester på toppen av.

  • Netthandel

    Vi er tverrfaglig spesialisert innen digital handel – vi skaper, drifter, markedsfører og utfordrer noen av Norges mest spennende merkevarer. Ikke la brukeropplevelse og funksjonalitet på bekostning av hverandre. Teknologi og design er verktøy for å sette forretningsstrategien i arbeid. Vi hjelper deg med å realisere eller forbedre dine digitale kundeopplevelser.

  • Kommunikasjonsstrategi

    En god kommunikasjonsstrategi definerer hva merkevarer skal si til målgruppen, når og hvor. Derfor er det viktig med en kort- og langsiktig plan for aktiviteter og tiltak, og vurdere taktisk kommunikasjon for å løfte kortsiktig salg, eller merkevarebyggende kommunikasjon som styrker vurderingsgrad og liking for langsiktig salg.

TRY Latvia Nøkkelpersoner

Samarbeidspartnere