Først og fremst, tusen takk til alle som bidro til at vi vant!

Torsdag 9. november hadde vi gleden av å delta i Kampanje's årlige kåring av «årets byrå» i Norge. Disse arrangementene er litt nervøst for oss, spesielt med tanke på at vurderingene baserer seg på hele 6.415 byråevalueringer og over 32.075 individuelle tilbakemeldinger.

Det er alltid nervepirrende, men samtidig utrolig spennende å høre ærlige meninger om oss fra kunder og andre. En stor takk til alle som bidro med verdifulle tilbakemeldinger og alle som bidro til at vi vant.

I tillegg til årets byrå stakk TRY Reklame av med årets reklamebyrå, Opt med årets mediebyrå, Dig som årets teknologi og designbyrå – og Råd 2. plass i kategorien PR-byrå

Resultatene var over all forventning! TRY Reklame stakk av med tittelen som årets reklamebyrå for 21 gang, mens TRY Opt vant prisen for årets mediebyrå andre år på rad. TRY Råd sikret seg en sterk 2. plass i kategorien for årets PR-byrå. Kveldens høydepunkt var utvilsomt da vårt tre år gamle selskap, TRY Dig, ble kåret til årets teknologi- og designbyrå, en imponerende prestasjon foran mange etablerte aktører. Dette ser vi på som en stor anerkjennelse av vår teknologiske satsing.


Vi er motiverte til å fortsette å tilpasse og innfri kundene våres og markedets forventninger

Vi ser på priser og kåringer som en viktig inspirasjon, men enda viktigere, det motiverer oss til å fortsette med innsats, endring og innovasjon. Vår suksess skyldes ikke at vi har stått stille, men at vi har evnet å tilpasse oss og innfri markedets forventninger. Med et team på 400 ansatte jobber vi tett på en rekke kategorier innen teknologi, reklame, mediekjøp, strategi, design og kommunikasjon, og mange av våre kunder bruker flere av disse tjenestene.


Ny podkast fra TRY: Det er mange fagområder, termer og teamer i bransjen, i denne podkasten forklarer vi dem for deg

Som et av flere tiltak for å sikre at alle våre ansatte i TRY-huset er oppdaterte på hverandres fagområder, har vi laget podcasten «Alt vi kan». Selv om den primært er ment for våre egne ansatte, har vi besluttet å gjøre den tilgjengelig for alle våre kunder og andre interesserte. Dette kan være en fin mulighet til å lære mer om oss og våre kompetanseområder.

Takk igjen, og god lytting!