Vi trenger å høre til. #lagplass
- Kunde Verdensdagen for psykisk helse
- Prosjekt Kampanjefilm for markeringen av Verdensdagen for psykisk helse
- År 2023
Vennskap trenger ikke å bety at man henger sammen, drar på kino eller puben sammen – men at man ser hverandre.
Utfordring
1 av 5 i Norge opplever diskriminering på bakgrunn av sykdom, kjønn, alder, etnisk opprinnelse eller seksuell identitet – fordi vi har et for trangt nåløye for hva som er innafor. Å føle på tilhørighet er et grunnleggende behov. Det er opplevelsen av å være del av et felleskap som respekterer, ser og aksepterer deg som den du er. Derfor hadde Verdensdagen for psykisk helse i år som mål å gjøre våre viktigste møteplasser mer inkluderende. Fordi vi trenger å høre til.
Løsning
I årets kampanjefilm løftet vi derfor frem mennesker i samfunnet som lager plass til hverandre på små og store møteplasser, med et håp om å inspirere flere til å gjøre det samme. For selv et enkelt hei til noen du ikke kjenner, betyr mer enn du tror.
Tusen takk til Guri og Elise, Nima og Tone, Sara og Leslie, Nicolas og Morten, og Sarah og Ali for at dere turte å dele deres historier.
Kontaktpersoner
-
Hallvard Vaaland
TRY Reklame
Kreatør
hallvard@try.no
+47 979 88 488
-
Mathias Sandvik
TRY Reklame
Kreatør
mathias@try.no
+47 981 14 606
-
Anja Sandberg Nordbø
TRY Reklame
Prosjektleder
anja@try.no
+47 986 98 743
Arbeider
Mye har skjedd siden 1998, og selv om vi har laget mange reklamefilmer så har vi laget veldig mye annet vi er stolte av også. Derfor har vi bygget et univers med arbeider du kan utforske.
-
-
Verdensdagen for psykisk helse
Kampanjefilm for årets markering -
-
-
-
-
Norges sjømatråd
Seafood from Norway -
Vipps MobilePay
En ny selskapsidentitet -
Tunco
Ny identitet for Tunco -
-
Hafslund Eco
Ny identitet for Hafslund eco -
Milrab
A rank above