
Dirty Stories
- Kunde Orkla
- Prosjekt Dirty Stories
- År 2022
Leveranse
Utfordring
JIF lanserte sitt første produkt i 1978, og siden da har ingen skittflekk vært trygg. De har etablert seg som Norges største rengjøringsmerke, nettopp fordi de sørger for effektiv husvakt og et godt resultat hver gang.
Men folk flest forbinder rengjøring og husvask som noe negativt, og i tillegg det inn under kategorien lavinteresse. Mye av kommunikasjonen oppleves som relativt generisk, og derfor ville de ha et konsept som brøt med dette.
Løsning
Det nye konseptet skulle ikke bare være relevant, men også underholdende og være distinkt i uttrykket så det sto ut blant mengden i mediebildet. Basert på at JIF er flekkens verste fiende ble det skapt et univers av forteller som viste at JIF ikke bare gjør det rent, men suverent.
Kontaktpersoner
-
Helge Gjertveit
TRY Reklame
Konsulent
Helge@try.no
+47 464 28 817
-
Eline Rønneberg Vik
TRY Reklame
Prosjektleder
eline@try.no
+47 473 79 943