Merkevareundersøkelser

I en stadig mer kompleks og dynamisk verden, er det avgjørende å ha en pålitelig partner som kan bistå i det sammensatte medielandskapet.

image
image

Slik jobber TRY med merkevareundersøkelser

Vi i TRY kombinerer kreativitet, nytenking og kompetanse for å levere pålitelig merkevareinnsikt som tar tampen på nåtidens brukerbehov. Vi går nøye til verks, og skreddersyr våre undersøkelser for å imøtekomme dine spesifikke behov.

 

Vårt team av erfarne analytikere samarbeider tett med anerkjente analyseselskaper som Ipsos, Kantar, Norstat, YouGov, Opinion og Respons Analyse. Det sikrer at vi leverer svært godt datagrunnlag og innsiktsfulle analyser. Vi dykker dypt inn i medielandskap, forbrukeratferd og merkevareoppfattelse – for å gi deg en helhetlig forståelse av din merkevareposisjon i markedet.

Kort vei fra innsikt til handling

Kunnskapen vi samler inn er ikke verdt noe om den ikke blir brukt. I TRY sitter derfor innholdsprodusenter og kreatører sammen med fagfolkene som distribuerer annonser og SoMe-poster. På den måten sikrer vi at innsikten fra distribusjonsleddet alltid har kort vei til de som lager innholdet.

Velger du TRY som samarbeidspartner innen sosiale medier, vil du få et skreddersydd team, basert på dine behov. Uavhengig av om du trenger rådgivning i en kort periode eller noen som til enhver tid overvåker kanalene dine, står vi klare til å hjelpe deg. 

image