Rapport: Fra innsikt til handling - hvordan styrke ditt employer brand med innsikt som drivkraft

HR og kommunikasjon spiller en avgjørende rolle i å sikre at ansatte leverer på selskapets strategi. Tidligere ble HR- og employer branding-funksjonene betraktet som støttefunksjoner, men i dag har de blitt sentrale stemmer i ledergrupper over hele Norge.

8R9A0423

Våre employer branding-rådgivere har intervjuet HR-eksperter og employer branding-spesialister fra noen av Norges mest suksessfulle og attraktive arbeidsplasser. I denne rapporten deler vi konkrete råd om hvordan du kan bruke både intern og ekstern innsikt for å styrke ditt employer brand og skape varig forretningsverdi.

 

Fyll ut skjemaet for å få tilgang til rapporten.

 

Å jobbe innsiktsbasert med employer branding er avgjørende for å lykkes – både med å tiltrekke, motivere og beholde mennesker med riktig kompetanse, verdier og motivasjon. Et sterkt employer brand, fundamentert på nøyaktig og oppdatert innsikt, gir deg et konkurransefortrinn i kampen om de beste talentene og hjelper deg med å skape en arbeidskultur som støtter selskapets langsiktige forretningsmål.

Kontaktpersoner

  • Mathilde Faldbakken

    Mathilde Faldbakken

    TRY Råd

    Rådgiver