Seminar: Få din eCommerce CRM klar for høysesong med TRY og Klaviyo

Om seminaret:
Maksimer salget på nett under høysesongen med smart CRM-bruk.
Få eksperttips fra TRY og Klaviyo, og lær hvordan du rigger CRM-systemet ditt for suksess under årets viktigste salgsperioder. Emilia Kent fra Klaviyo London kommer til Norge for å dele beste praksiser for å hjelpe merkevarer å øke konvertering og kundelojalitet.
Du lærer:
- Beste praksis for vanlige kundereiser - fra førstegangsbesøk til gjenkjøp
- Hvordan forberede deg og ditt CRM til Black Friday/Cyber Monday
- Klaviyo-automatiseringer som faktisk fungerer (og fallgruvene du må unngå)
- Metoder og rammeverk for å drive organisk trafikk som konverterer
- Hvordan du sikrer at CRM-systemet brukes konsekvent i hele organisasjonen
Dette seminaret gir deg konkrete verktøy og strategier som du kan implementere umiddelbart for å maksimere resultatene dine gjennom BFCM, julehandelen og januarkampanjer.
For hvem:
Seminaret er skreddersydd for nordiske DTC-merkevarer som vil selge mer på nett. Særlig relevant for markedsførere, eCommerce managere, marketing managere, head of eCommerce/marketing og andre som har ansvar for digital salg, markedsføring og kundeopplevelse.
‘ Vi segmenterer bedre og sender minst like mange e-poster, men uten å fylle innboksen til kundene våre med irrelevante meldinger. ’
Marius Valaker, Head of Digital i Holzweiler
Utvalgte kunder
Hvem som skal snakke
-
Camilla Gundersen
TRY Dig: Rådgiver og Leder for CRM & MarTech
-
Julie Lium
TRY Dig: CRM & Marketing Automation, Partnerskapsansvarlig Voyado
-
Dennis Nilsson
TRY Dig: eCommerce - Kommersiell Leder
-
Emilia Kent
Klaviyo Expert
-
Eleyce Kavli
TRY Dig: Head of eCommerce
-
Stephan Ervik
Daglig leder