Seminar: Få din eCommerce CRM klar for høysesong med TRY og Klaviyo

Skrevet av TRY
Publisert
Tema
try_kundesamling-47

Om seminaret:
Maksimer salget på nett under høysesongen med smart CRM-bruk.
Få eksperttips fra TRY og Klaviyo, og lær hvordan du rigger CRM-systemet ditt for suksess under årets viktigste salgsperioder. Emilia Kent fra Klaviyo London kommer til Norge for å dele beste praksiser for å hjelpe merkevarer å øke konvertering og kundelojalitet.

 


Du lærer:

  • Beste praksis for vanlige kundereiser - fra førstegangsbesøk til gjenkjøp
  • Hvordan forberede deg og ditt CRM til Black Friday/Cyber Monday
  • Klaviyo-automatiseringer som faktisk fungerer (og fallgruvene du må unngå)
  • Metoder og rammeverk for å drive organisk trafikk som konverterer
  • Hvordan du sikrer at CRM-systemet brukes konsekvent i hele organisasjonen


Dette seminaret gir deg konkrete verktøy og strategier som du kan implementere umiddelbart for å maksimere resultatene dine gjennom BFCM, julehandelen og januarkampanjer.

For hvem:
Seminaret er skreddersydd for nordiske DTC-merkevarer som vil selge mer på nett. Særlig relevant for markedsførere, eCommerce managere, marketing managere, head of eCommerce/marketing og andre som har ansvar for digital salg, markedsføring og kundeopplevelse.

‘ Vi segmenterer bedre og sender minst like mange e-poster, men uten å fylle innboksen til kundene våre med irrelevante meldinger. ’

Marius Valaker, Head of Digital i Holzweiler

Utvalgte kunder

Hvem som skal snakke

  • image

    Camilla Gundersen

    TRY Dig: Rådgiver og Leder for CRM & MarTech

  • image

    Julie Lium

    TRY Dig: CRM & Marketing Automation, Partnerskapsansvarlig Voyado

  • image

    Dennis Nilsson

    TRY Dig: eCommerce - Kommersiell Leder

  • image

    Emilia Kent

    Klaviyo Expert

  • image

    Eleyce Kavli

    TRY Dig: Head of eCommerce

  • image

    Stephan Ervik

    Daglig leder