Frokostseminar: Lojalitet i den digitale æra

Skrevet av TRY
Publisert
Tema
Frokostseminar lojalitet-3

Lojalitet i den digitale æra – Hvordan teknologi og data skaper sterkere kundeforhold

I en tid der forbrukere har flere valgmuligheter enn noensinne, er kundelojalitet blitt en viktig konkurransefordel. Men hva er det som skiller et kostbart poengprogram fra en lønnsom lojalitetsstrategi?

 

Under dette morgenseminaret ser vi nærmere på hva som faktisk fungerer i dagens marked, og hvordan du kan utvikle et lojalitetsprogram som ikke bare skaper fornøyde kunder, men også gir målbar effekt.

 

Hva kan du forvente?
  • Innsikt i hvordan Godt Brød har bygget opp et av Norges mest vellykkede lojalitetsprogrammer, Bakekompis

  • Hvordan personalisering og innsikt fra data kan forsterke kundelojalitet

  • Erfaringer fra Spenn, en ledende aktør innen lojalitetsprogrammer og kundedata

  • Strategiske perspektiver på hvordan merkevarer kan skape meningsfulle relasjoner med kundene sine som styrker merkevaren

 

Meld deg på!

 

Dato: Onsdag, 30. april

Tid: 08.30–10.00 (frokost og mingling fra kl 8)

Sted: TRY sine lokaler i Øvre Slottsgate 11, 4.etasje 

 

Agenda:

  • Lojalitet i lomma – Hvordan en app skaper faste kunder

    Kristin Larsen, Markedssjef i Godt Brød
    Andreas Beining, daglig leder i Beining & Bogen 

  • Lønnsomme lojalitetsprogrammer: Mer enn bare poeng og belønninger

    Sondre Wassås, Chief Data and Analytics Officer i Spenn

     

  • Hele reisen teller – Hvordan helhetlig markedsføring bygger lojalitet

    Rachel Øverås, strategisk rådgiver i TRY


Påmelding her.

 

Disse holder foredrag:

 

Kristin Larsen
Markedssjef, Godt Brød
LinkedIn | godtbrod.no
Kristin har vært en sentral drivkraft bak utviklingen av Bakekompis, lojalitetsprogrammet til Godt Brød, og deler innsikt i hvordan de bruker digital teknologi til å styrke kundeopplevelsen.

 

Andreas Beining

Daglig leder, Beining & Bogen

LinkedIn | Beiningbogen.no
Andreas leder Beining & Bogen, en av Norges ledende utviklere av apper, inkludert Bakekompis-appen til Godt Brød. Han vil dele hvordan teknologi og brukeropplevelse spiller en avgjørende rolle i lojalitetsstrategier.

 

Sondre Wassås
Chief Data and Analytics Officer, Spenn
LinkedIn | spenngroup.com
Sondre har bred erfaring med lojalitetsprogrammer og dataanalyse. Han vil snakke om hvordan bedrifter kan bruke data til å skape mer engasjerende, treffsikre og ikke minst lønnsomme lojalitetsstrategier.

 

Rachel Øverås

Strategisk rådgiver, TRY
LinkedIn | TRY.no

Rachel vil dele sin kunnskap om hvordan bedrifter kan skape sterkere kundelojalitet gjennom flere integrerte tilnærminger: merkevarebygging, kommunikasjon, kundeopplevelsen og intergrering av teknologi i helhetlige markedsstrategier.

 

Påmelding her. 

Podkast: Alt vi kan

Det er mange fagområder, termer og temaer i bransjen vår, og i denne podkasten skal vi forklare minst 100 av dem. I episodene får du høre eksperter fra TRY-huset som snakker om det de kan aller best. 

I TRY bruker vi den for onboarding og deling på tvers, men håper du også får nytte av den.