Frokostseminar - Kreativitet på merkevarens premisser

Skrevet av TRY
Publisert
Tema
Skjermbilde 2025-05-27 kl. 16.47.14

Dato: Onsdag, 04. juni

 

Tid: 08.30–10.00 (frokost og mingling fra kl 8)

Sted: TRY sine lokaler i Øvre Slottsgate 11, 4.etasje 



Påmelding her.

 

 

Disse holder foredrag:

 

Lars-Kristian Harveg og Jonas Grønnern

Kreativt team, TRY
Én bokstav, fire Gullblyanter - Om hvordan Aftenposten har tatt risiko ved å fokusere på kjernen i produktet i en tid der journalistikken er under press. 

 

Torbjørn Furu Krogstad

Marketing & Innovation Manager, Orkla Home & Personal Care

Distinkthet i hverdagslige kategorier - Hvordan Zalo, OMO og Jif styrket seg ved å våge å bygge merkevare i en periode der konkurransen øker og forbrukerne blir mer prissensitive.

 

Elisabeth Søråsen
Strategisk planner, TRY 
Moving Forward: Inspirasjon for neste steg - Trender og ferske case fra Contagious som viser veien videre for kreativitet som gir ekte resultater.

 

Lars Istre

Head of Marketing, Vipps

Hvordan bygge et lag som tør? 

Lars vet at de beste ideene ofte møter mest motstand – og at det koster dyrt å alltid velge det trygge. Som Head of Marketing i Vipps MobilePay har han de siste årene bevist at det er mulig å få resultater også gjennom å ta risiko. Hvordan bygger man egentlig en kultur som heier på idéer som er annerledes?

 

Lars har erfaring fra både byrå og kundeside, og ble nylig kåret til Årets Markedssjef.

 

Påmelding her. 

Podkast: Alt vi kan

Det er mange fagområder, termer og temaer i bransjen vår, og i denne podkasten skal vi forklare minst 100 av dem. I episodene får du høre eksperter fra TRY-huset som snakker om det de kan aller best. 

I TRY bruker vi den for onboarding og deling på tvers, men håper du også får nytte av den.