Frokostseminar: Slik kan AI-agenter effektivisere og skape innovasjon

Skrevet av TRY
Publisert
Tema
syverlauritz_photo_composition_of_white_minimalist_modern_chess_e07970dd-0c99-413b-893e-8a2d58029abd-min

Tenk deg en digital assistent som ikke bare følger instrukser, men faktisk forstår oppgaven din og løser den selvstendig. Det er dette AI-agenter handler om - KI som kan resonnere, lære og handle på egenhånd. Der tradisjonell automatisering følger fastlagte regler, kan AI-agenter tilpasse seg nye situasjoner og håndtere komplekse oppgaver gjennom naturlig dialog.

 

For norske virksomheter åpner dette helt nye muligheter:

  • Intelligente assistenter som faktisk forstår kundens behov og fører naturlige samtaler
  • Selvlærende agenter som kontinuerlig forbedrer seg basert på erfaring og tilbakemeldinger

 


Eksperter fra TRY og Cervera deler konkrete erfaringer med implementering av AI-agenter - fra kundeservice til utvikling av briefer.   

 

Dato: Tirsdag, 25. februar 

Tid: 08.30–10.00 (frokost og mingling fra kl 8)

Sted: Øvre Slottsgate 11, 4.etasje 

Påmelding her.

Agenda:

  • Velkommen
    Barbro Fagerbakk, CEO i TRY Dig 

     

  • AI-agenter som konkurransefortrinn: Slik kutter du kostnader og øker kundetilfredsheten med intelligent automatisering
    Rasmus Andersson, Head of Technology i Cervera

  • Kunstig og menneskelig intelligens - et samspill som skaper lønnsom vekst
    Kristian Nordtømme , CCO i Fyr

  • Verktøy du bør kjenne til for enkle AI-agenter
    Kaare Øystein Trædal, CCO i TRY Dig


Påmelding her.

Kontaktpersoner

  • Barbro Fagerbakk

    Barbro Fagerbakk

    TRY Dig

    Daglig leder

  • Kaare Øystein Trædal

    Kaare Øystein Trædal

    TRY Dig

    CCO

Podkast: Alt vi kan

Det er mange fagområder, termer og temaer i bransjen vår, og i denne podkasten skal vi forklare minst 100 av dem. I episodene får du høre eksperter fra TRY-huset som snakker om det de kan aller best. 

I TRY bruker vi den for onboarding og deling på tvers, men håper du også får nytte av den.