Fremtidens kundeservice og Customer Success med HubSpot

Webinar-on-demand

Dagens kunder har høye forventninger til rask og personlig kundeservice, 24/7 gjennom forskjellige kanaler. Dessverre kan kundeservice og "Customer Success" bli overveldet av de økende kravene, i tillegg til data og systemer som er spredt over flere kilder. 🧩
 
Ved hjelp av Service Hub fra HubSpot CRM, kan du koble sammen all kundedata og kommunikasjonsflater i én og samme plattform - som vil gi en bedre kundeopplevelse, et felles datagrunnlag, en lettere arbeidshverdag - og bidra til "The Flywheel Effect". 🤝

 

Webinaret passer for:

  • Bedrifter som ønsker å investere i gode kundeopplevelser

  • Vurderer et nytt system

  • Har HubSpot Marketing Hub eller andre "hub"er fra før av 


 

Agenda

  • Intro til Service Hub, og HubSpots nyeste AI-tilskudd "Chatspot"
    TRY Dig

  • Service Hub-roadmap – Hva ligger i planene for '23 –>
    HubSpot 

  • Hvordan få mer ut av HubSpot ved å benytte et integrert telefonisystem
    Kevin Vansprengel, Aircall

  • Case – vår reise over til Service Hub
    Monica Cathrin Næss Breen, Norsk Gjenvinning

  • Q&A

Kontaktpersoner

  • Emilie Nøss Wangen

    Emilie Nøss Wangen

    TRY Dig

    Daglig leder

  • Camilla Gundersen

    Camilla Gundersen

    TRY Dig

    Rådgiver og leder for HubSpot