Mars-workshop: En tydelig identitet bygger tillit (Kursavgift)

Skrevet av TRY
Publisert
Tema
Kirsti Rogne

Kirsti Rogne gir deg konkrete og praktiske verktøy for å definere en tydelig merkevareidentitet og sørge for at alt merkevaren sier og gjør, uttrykker hvem den er.

Husk, det er personligheter vi blir glade i, stoler på og vil være sammen med, ikke virksomheter. La folk bli glade i merkevaren din, på ordentlig.

Det er ikke inspirasjon du trenger, men gode verktøy og litt trening. Begge deler får du her.

Pris: 3600 kroner ekskl. mva (4500 kroner inkl. mva). Lunsj og snacks er inkludert.

Dato: 25. oktober

Tid: 10:00-15:00

Sted: Øvre Slottsgate 11, på andre siden av veien for TRY-huset. 

Meld deg på her!

Hvem bør delta?

  • Merkevarer og merkevarebyggere
  • Designere
  • Produktutviklere
  • HR-folk
  • Prosjektledere
  • Markedsførere
  • Innholdsprodusenter

 

Dette kommer du til å lære:

  • Hva er merkevareidentitet?
  • Hvordan skaper man merkevareidentitet som treffer?
  • Hvordan kan identiteten bli tydelig for folk?
  • Hvordan kan du unngå vanlige feil og overvinne vanlige utfordringer?
  • Hvordan kan du motivere alle til å levere på merkevareidentiteten?

Agenda for dagen:

  • Introduksjon til merkevareidentitet – hva snakker vi om egentlig?

  • Innføring i metode I: Hvordan jobber man med arketyper for å skape merkevareidentiteter som treffer?

  • Hvordan lærer man best? Ved å bruke det du har lært. Helst med en gang. Derfor går vi rett fra metode til workshop. Du kan enten jobbe med caser Mars foreslår, eller jobb med egen merkevare.

  • Lunsj!

  • Innføring i metode II: Hvordan jobber man med identitetsprismet for å være sikker på at merkevaren står tydelig frem på konkurransearenaen, at vi forstår kulturen merkevaren og folk møtes i, og at folk liker det merkevaren gjør for deres eget selvbilde?
    Igjen – du står fritt til å teste metoden på caser Mars har forberedt, eller gå rett til å arbeide med egen merkevare.

  • Siste punkt - overgang fra utvikling til implementering. 

Meld deg på her!

Podkast: Alt vi kan

Det er mange fagområder, termer og temaer i bransjen vår, og i denne podkasten skal vi forklare minst 100 av dem. I episodene får du høre eksperter fra TRY-huset som snakker om det de kan aller best. 




I TRY bruker vi den for onboarding og deling på tvers, men håper du også får nytte av den.