Gratis audit av epostmarkedsføring

Jobber du med e-postmarkedsføring - og lurer på hvordan du kan maksimere kanalens effekt?

Image of to women working at TRY

E-post er en utrolig kraftig markedsføringskanal, hvis brukt riktig. Kanalen har mange fordeler ved seg som gjør til at det er en av de mest kostnadseffektive kanalene for å drive trafikk, salg og å bygge lojalitet.

 

Vi har nå en kampanje der vi hjelper din organisasjon med å identifisere mulighetsrommet dere har innen e-postmarkedsføring. Du får en audit av opptil 3 e-poster som du ønsker å optimalisere, helt kostnadsfritt.

 

 

Vi ser på bruk av: 

 

  • Budskap og tekstlig utforming
  • Visuelle virkemidler
  • Design og om de møter kravene for universiell utforming
  • Data til segmentering, personalisering og leveranse
  • Logikk og frekvens

 

 

Dette er prosessen:

 

Registrer interessen din i skjemaet vårt, så tar vi kontakt med deg. Vi kommer da til å spørre deg om å sende oss følgende informasjon:

 

  • E-postene du ønsker vi skal gjøre en audit av
  • Hva er utfordringen e-postene skal løse?
  • Hvilke mål hadde dere for e-postene?
  • Hvem er målgruppen og hvordan brukte dere data til å nå ut til de?
  • Hvilke resultater oppnådde e-postene?

 

Når vi har gjennomført auditen kommer vi til å presentere tilbakemeldinger med tiltak i et møte. Etter møte vil du få tilbakemeldingene tilsendt som et dokument. Dette vil legge grunnlag for potensielt videre samarbeid hvis det er ønskelig.

Registrer interessen din skjema vårt, så tar vi kontakt med deg.

Hvem er vi?

  • Julie Lium

    Julie Lium

    TRY Dig

    CRM-rådgiver