
Hanne Gilje Sekse
TRY Opt
Head of digital
2024 er rett rundt hjørnet. Vi går inn i et år preget av usikre markeder, økonomi og ikke minst enormt rask utvikling innen KI. Hva kan vi som jobber med retail gjøre for å møte 2024 med best mulig utgangspunkt? TRY ønsker å arrangere den første utgaven av TRY sin retail-dag, for å svare på nettopp dette!
Dato
14.11.2023
Tid
13:30-16:30 (Dørene åpner 12:30)
Sted
Ingensteds, Brenneriveien 9, 0182 Oslo
Nøkkelord for dagen er data, innsikt og effekt.
Hvordan skape rike og engasjerende brukeropplevelser?
Kan du jobbe enda mer spisset med bruk av data i kundereisen?
Fra kommunikasjon til videre utvikling av den digitale kundereisen
Dette arrangementet vil gi verdifull innsikt og kunnskap for selskaper på tvers av bransjer som ønsker å lykkes med sine digitale kundereiser, fra kommunikasjon til brukeropplevelser.
Under denne dagen vil du høre fra blant andre Christer Ljones fra Schibsted. Han skal gå gjennom konkrete eksempler på hvordan de aktivt jobber med datakvalitet. Du får innsikt i hvordan du kan tolke og forstå rapporter fra dine digitale mediekjøp, i tillegg til mye annet.
Videre vil Sara Gulbrandsen gi et unikt innblikk i IKEA som omni-kanal, og hvordan de jobber datadrevet for å videreutvikle kundereisen. Hvordan bruker IKEA data for å forbedre seg? Dette gleder vi oss til å høre mer om!
Du vil også få lære av fageksperter fra TRY-huset, som jobber spesielt rettet mot retail. Dette med fokus på hvordan du fremover kan lykkes med å skape den beste digitale kundereisen og -opplevelsen!