Du mottar dette nyhetsbrevet fordi du tidligere har registrert deg for å motta HubSpot-relatert innhold.
Siste nytt fra HubSpot
I mange HubSpot-portaler ligger det uforløst potensiale - utnytter dere hele systemet? 🧠🌱
Èn gang i måneden ønsker vi å sende deg en oppdatering fra HubSpot-universet med tips og triks, og siste nytt du trenger for å utnytte HubSpot enda bedre.
Har du en kollega som burde få med seg dette nyhetsbrevet? Be dem melde seg på her.
OKTOBER 2023
HubSpot er stadig i endring og går fra å være en CRM-vekstplattform til å bli en komplett kundedataplattform. Dette har ført til betydelige endringer i Sales Hub og hvordan man følger opp leads.
På INBOUND kunne HubSpot fortelle at de har investert i videreutviklingen av salgsverktøyet, CRM-tilpasning og et serviceprodukt som kan konkurrere i markedet.
I oktober fokuserer HubSpot på hvordan du kan utnytte det nye salgsverktøyet og tilpasse CRMet etter dine behov.
SALES HUB
[Beta] Propspecting Workspace
Det har tidligere vært litt "vanskelig" å holde oversikt over hvem man skal kontakte, om hva, når og hvordan gjennom "Views".
Med HubSpot sitt nye "Prospecting Workspace", kan brukere med et betalt salgssete enklere administrere arbeidsdagen sin og ha bedre oversikt over hvem de er i dialog med.
[Beta] Leads-håndtering gjennom Prospecting Workspace
Tidligere var det en uklarhet mellom hvem som var kontakter og potensielle kunder i HubSpot, og dette gjorde det til tider unødvendig vanskelig å skille mellom målgruppene.
Med "lead"-objektet har bedrifter nå en dedikert plass til å administrere potensielle kunder, strømlinjeforme prosesser og eliminere forvirringen som kan oppstå ved å blande kontakter og potensielle kunder.
Dette skiftet er en "game changer" og bringer HubSpot som utfordrer enda nærmere konkurrenter som Salesforce og Microsoft Dynamics.
[Public Beta: Sales og Service Enterprise] Case: Tilpasninger av CRM med React («React-based UI extensions”):
Tilpasninger av CRM med React («React-based UI extensions”): Nå er det mulig å skreddersy CRM-komponenter ved bruk av React (et moderne javascript bibliotek), til å dekke forretningsbehov og la brukere få tilgang til både Hubspot-data og ekstern data i CRM-kort. Dette gir flere muligheter når det kommer til datafelter og kombinering av data i CRM med data i eksterne systemer utenfor Hubspot.
[Viewrail]: Ved å bruke skreddersydde CRM-kort klarte Viewrail å strømlinjeforme tilgangen til dataen og redusere antall klikk. Dette var spesielt effektivt for feltserviceledelsen og samarbeidet med eksterne entreprenører.
Med skreddersydde CRM-kort var viktig informasjon alltid tilgjengelig, og installatørene kunne raskt identifisere hva som trengte å fikses ved hjelp av et sjekklistesystem. Informasjonen ble sendt til en mobilapp via API-kall, og installatørene ble varslet om kommende oppgaver på samme måte som Uber fungerer.
[Sales Hub Pro] Synkroniser data mellom HubSpot og LinkedIn Sales Navigator Med denne integrasjonen får du tilgang til nyttig informasjon fra LinkedIn Sales Navigator direkte fra kontaktregistreringen, som:
InMail - Send InMail direkte fra kontaktregistreringen
Icebreakers - Se delte forbindelser, erfaringer og interesser
Get introduced - Be en felles forbindelse om en introduksjon til din kontakt
Related leads - Finn raskt andre leads i samme selskap og legg dem til i din Sales Navigator-leadsliste
Skru på HubSpot Keyboard på mobilen
Ved å skru på Keyboard kan du enkelt bruke HubSpot-elementer som møtelenker, snippets og dokumenter i alt fra tekstmeldinger til LinkedIn-innboksen.
Slik gjør du det:
Last ned HubSpot-appen -> finn den på mobilen -> Keyboards > Skru på.
Dette er vårt aller første nyhetsbrev om HubSpot, og vi ønsker å høre dine tilbakemeldinger og innspill til hva du ønsker å lære mer om. Bare svar på denne e-posten, så vil vi ta med dine innspill videre. 💌
Du kan når som helst melde deg av de ulike dialogene vi har med deg ved å klikke på "Avslutt abonnement".