Merkevarer og organisasjoner har lenge følt presset, og pandemien vi har bak oss har satt digitalisering, gode kundereiser og helhetlige handleopplevelser på kartet i alle styrerom og ledergrupper. 

Men hva skal egentlig til for å lykkes i den knallharde konkurransen i markedet? Dette var temaet under et av TRY Dig sine arrangementer under årets Arendalsuke. I dette opptaket vil du møte to av våre ledende fagspesialister som daglig jobber med strategier for teknologivalg, brukerreiser som leverer resultater og hvordan moderne organisasjoner jobber data- og effektdrevet.

John og Martin snakket blant annet om hvordan du kan ta eierskap over egen kundeopplevelse for å oppnå vekst og lojalitet, hva det vil si å ta gode valg for teknologi, og hvordan du måler resultater av det gode arbeidet ditt.

Om foredragsholderne:
- John Tøsse Kolvik er CXO i TRY og har strategisk ansvar for den digitale kundeopplevelsen for TRY Dig og deres sluttkunder. John har hatt hovedansvar for design, brukeropplevelse og valg av teknologi for en rekke større norske tjeneste- og netthandelsløsninger som Jernia, Vitusapotek, REMA, Tax-free og Dyreparken.

- Martin Jensen er CTO i TRY Dig. Han har bred erfaring som utvikler, og designer, og leder UX- og teknologiprosesser i store og små kundeprosjekter på TRY-huset. Han har erfaring fra Microsoft og Bakken & Bæck. Før han startet i TRY ledet han sitt eget UX- og produkt-byrå der han laget digitale produkter for kunder som blant annet Circle K, Dyreparken, Telenor og Thon.