Kartleggingsprøve lesing
Kunde: Utdanningsdirektoratet

Rebranding av Utdanningsdirektoratet

INDUSTRI

Utdanning

PERIODE

Januar 2019

LEVERANSE

Identitet, profil

LEVERT AV

TRY Råd og TRY Design
TRY har laget en ny visuell identitet for Utdanningsdirektoratet basert på direktoratets kommunikasjonsverdier og personlighet. Utviklet for å fungere over tid og i alle flater.
 
HubSpot Video
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Utdanningsdirektoratet-Logo-RGB-Pos.png
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udir-Logo-RGB-Pos.png
"Logoen representeres med en positiv, dynamisk og presis "U" som også viser at direktoratet har flere sider ved seg"
– Erling Andersen
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udi%203%20logos%20.png
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/utdannings-1.jpeg https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udir-MousePad.png
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udir-ToteBag.jpeg
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udir-Fargepalett.png
https://6252589.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/6252589/TRY/Website/Cases/Udir-Rollups.jpeg